ZUZANA SINGEROVÁ

Yoge sa venujem približne 6 rokov a prešla som si cvičením rôznych štýlov yogy – od hatha yogy cez power yogu až po náročnú ashtanga yogu. Postupom času som si vytvorila vlastný štýl yogy, ktorý je ich kombináciou. Yogu cvičím pravidelne a pomáha mi predýchavať nielen pri cvičení, ale hlavne v bežnom živote a vďaka nej som získala pokoru. Ďalej moju cestu pred 4 rokmi skrížil workout – cvičenia s vlastnou hmotnosťou – tomuto pohybu sa venujem dodnes, veľmi ma to napĺňa a silové prvky zaraďujem aj do svojich lekcií, pretože viem, že budovanie skutočne funkčnej sily zaberá veľmi veľa času. Aj to je jeden z dôvodov, prečo nerozvíjate len svoju silu, ale aj charakter – vytrvalosť a trpezlivosť.

Pri silových tréningoch som potrebovala vyrovnať svalové dysbalancie, prestrečovať a posilniť presne tam, kde je to pre moje telo potrebné. Práve z tohto dôvodu som približne pred rokom začala navštevovať hodiny pilatesu. Cvičenie sa mi natoľko zapáčilo, pretože je rýchle, zdravé, bezpečné, komplexné aj efektívne, že som sa rozhodla absolvovať kurz Inštruktor Pilates I.stupňa. Vypracovala som sa zo začiatočníčky na profesionálnu trénerku a počas tejto cesty som získala cenné vedomosti a skúsenosti, ktoré viemaplikovať na cvičencoch a naozaj im pomôcť k lepšiemu a zdravému pohybu a životnému štýlu.

Cvičením Pilatesu vybuduješ silu a flexibilitu súčasne a Pilates tiež pomáha k upokojeniu mysle v hektickom mestskom dni. Verím, že aj Ty si ho obľúbiš, zaradíš do svojho života a zlepšíš tak nielen svoje telo ale aj svoju myseľ.