FLOW JÓGA


Flow jóga je dynamický štýl jógy, kde sa praktikuje elegantný pohyb z jednej pozície do druhej v rytme a dychu: Flow jóga vyzerá ako vznešený a jemný tanec. Každý pohyb do pozície, rovnako, ako pohyb z pozície s vedomím správneho držania tela je spojený s pozornosťou, ktorá je pútaná k dychu. Cieľom flow jógy je tvorba sekvencií, zostavy a choreografie. Jednotlivé pozície môžu byť tvorené v rytmu dychu alebo dlhšou výdržou v pozícii. Aj, keď flow jóga na prvý pohľad vyzerá jednoducho, opak je pravdou. Pre praktikovanie je vhodná základná jógová znalosť a osvojenie si základov dychu a techniky pozícií, pretože tento štýl je priradený k pokročilejším.
Hodina flow jógy začína jemnými pohybmi pre zahriatie tela, postupuje k jednotlivým pozíciám a ich spájaniu do náročnejších sekvencií. Flow jóga je veľmi variabilný spôsob jógovej praxe. Inštruktor na hodine zvolí obťažnosť. Môže s vami praktikovať základné alebo náročné pozície, jednoduché a zložité prechody medzi nimi, krátke, alebo dlhšie výdrže v pozíciách. Počas celej hodiny dych udržuje teplotu vášho tela, upokojuje srdce a predovšetkým prehlbuje koncentráciu mysle, ktorá rada počas cvičenia putuje po okolí. Dychom ju krotí a smeruje k jógovej praxi.

Go with a flow: Nechajte sa unášať stále hlbšie vo svojej jógovej praxi.

Lektor: Adriana Seidler


MIXED JÓGA


Mixed jóga vychádza z dynamického systému poweryogy, ktorú dopĺňa prvkami ashtanga a hatha jógy. Inštruktorka ponúka viac variácií daných pozícií tak, aby si vybrali začiatočníci aj pokročilí (je ale potrebné poznať sekvenciu pozdravu slnka a základné ásany).

Lektor: Ľudka Kunová


CREATIVE JÓGA


Creative jóga vám prinesie skutočnú radosť z pohybu. Každá hodina je jedinečná a prináša niečo nové. Komplexne kombinuje prvky posilňovania a strečingu v plynulých prechodoch. Hodina je vhodná pre mierne pokročilých, ktorí už ovládajú základné ásany a chcú ďalej posúvať svoje hranice.

Lektor: Lucia Kunová


CORE JÓGA


Core jóga je cvičenie zamerané na posilnenie stredu tela (core), ktorý tvorí bránica, svaly panvového dna, hlboké brušné svaly a chrbtové svaly.
Hodina je určená pre každého, kto cíti, že má ochabnuté brucho a tukové vankúše okolo pása , alebo im chce predísť, alebo pre všetkých, ktorí chcú predísť bolestiam chrbta a bedier.

Lektor: Lívia Valnohová


HATHA JÓGA


Hatha jóga je pomalý systém jógy, ktorý harmonizuje a prečisťuje telo, urýchľuje jeho regeneráciu, ozdravuje celý pohybový aparát. Jógové pozície (ásany) sa prevádzajú v pomalšom tempe. Spájajú sa s dychom sa zosúladenie tela a mysle a udržiavanie rovnováhy na fyzickej ako aj psychickej úrovni. Hodina je vhodná aj pre začiatočníkov.

Lektor: Danka Góňová, Lu Crhová


YIN JÓGA


Yin jóga je statické cvičenie, čo znamená, že sa cvičí pasívne, bez sily. Terapeuticky sa sústredí predovšetkým na spojivové tkanivá (väzy, šľachy, kĺby, kosti…)
V každej pozícii zostávame 3-5 minút.
Praktikovaním YIN JÓGY sa podielame na posilnení imunitného systému, eliminovaní stresu, bolesti hlavy a celkovému dodávaniu životnej energie.
Tiež je to jeden zo spôsobov ako detoxikovať organizmus.
Hodina je vhodná aj ako doplnok k iným športovým aktivitám.

Lektor: Danka Góňová


POSTURAL TOTAL BODY


Patrí do kategórie cvičenia Body&Mind. Je to pomalší typ pilatesoveho cvičenia zamerané na CVIKY ktoré PODPORUJÚ SPRÁVNE DRŽANIE TELA a šetria bolestivý chrbát ci krk. Nezabudneme precvičiť brušné svalstvo a zoštíhliť nohy. Po tejto hodine budete odchádzať zostavení, vzpriamene a s pokojnou mysľou.

Lektor: Adriana Korunková Torreggiani


KURZ POWERJÓGY PRE ZAČIATOČNÍKOV


Hodina je určená pre všetkých, ktorí sa chcú správne technicky cvičiť a praktikovať základné pozície powerjógy a prechody medzi nimi. Pracuje sa s uzavretou skupinou. Hodiny na seba nadväzujú. Na kurz sa nahlasuje vopred. Kurz obsahuje 10 lekcií jeden krát do týždňa.

Lektor: Lu Crhová, Lucia Kunová


KURZ ZDRAVÝ CHRBÁT


Vedeli ste, že okrem fyzických faktorov aj stres zásadným spôsobom vplýva na vašu chrbticu?
Tak ako môže byť “nebezpečná” fyzická práca keď neustále preťažujete určité svalové skupiny, alebo aj sedavé zamestnanie v spojení s nesprávnym držaním tela, tak aj stresová záťaž a nevyrovnanosť človeka spôsobujú bolesti chrbta.
Ak chcete bolestiam chrbta predísť, ako prevenciu vám ponúkame možnosť zacvičiť si v kurze ZDRAVÝ CHRBÁT pod dohľadom vyškolenej inštruktorky jogy v POWERJÓGA AKADEMII SLOVENSKO. Kurz obsahuje 10 hodín jógy s cvikmi zameranými pre správne držanie tela, posilnenie brušných a chrbtových svalov ( ktoré sú oporou pre chrbticu) a ich natiahnutie s dôrazom na správne dýchanie.

Lektor: Lu Crhová