FLOW JÓGA


Flow jóga je dynamický štýl jógy, kde sa praktikuje elegantný pohyb z jednej pozície do druhej v rytme a dychu: Flow jóga vyzerá ako vznešený a jemný tanec. Každý pohyb do pozície, rovnako, ako pohyb z pozície s vedomím správneho držania tela je spojený s pozornosťou, ktorá je pútaná k dychu. Cieľom flow jógy je tvorba sekvencií, zostavy a choreografie. Jednotlivé pozície môžu byť tvorené v rytmu dychu alebo dlhšou výdržou v pozícii. Aj, keď flow jóga na prvý pohľad vyzerá jednoducho, opak je pravdou. Pre praktikovanie je vhodná základná jógová znalosť a osvojenie si základov dychu a techniky pozícií, pretože tento štýl je priradený k pokročilejším.
Hodina flow jógy začína jemnými pohybmi pre zahriatie tela, postupuje k jednotlivým pozíciám a ich spájaniu do náročnejších sekvencií. Flow jóga je veľmi variabilný spôsob jógovej praxe. Inštruktor na hodine zvolí obťažnosť. Môže s vami praktikovať základné alebo náročné pozície, jednoduché a zložité prechody medzi nimi, krátke, alebo dlhšie výdrže v pozíciách. Počas celej hodiny dych udržuje teplotu vášho tela, upokojuje srdce a predovšetkým prehlbuje koncentráciu mysle, ktorá rada počas cvičenia putuje po okolí. Dychom ju krotí a smeruje k jógovej praxi.

Go with a flow: Nechajte sa unášať stále hlbšie vo svojej jógovej praxi.

Lektor: Adriana Seidler


MIXED JÓGA


Mixed jóga vychádza z dynamického systému poweryogy, ktorú dopĺňa prvkami ashtanga a hatha jógy. Inštruktorka ponúka viac variácií daných pozícií tak, aby si vybrali začiatočníci aj pokročilí (je ale potrebné poznať sekvenciu pozdravu slnka a základné ásany).

Lektor: Ľudka Kunová


CREATIVE JÓGA


Creative jóga vám prinesie skutočnú radosť z pohybu. Každá hodina je jedinečná a prináša niečo nové. Komplexne kombinuje prvky posilňovania a strečingu v plynulých prechodoch. Hodina je vhodná pre mierne pokročilých, ktorí už ovládajú základné ásany a chcú ďalej posúvať svoje hranice.

Lektor: Lucia Kunová


CORE JÓGA


Core jóga je cvičenie zamerané na posilnenie stredu tela (core), ktorý tvorí bránica, svaly panvového dna, hlboké brušné svaly a chrbtové svaly.
Hodina je určená pre každého, kto cíti, že má ochabnuté brucho a tukové vankúše okolo pása , alebo im chce predísť, alebo pre všetkých, ktorí chcú predísť bolestiam chrbta a bedier.

Lektor: Lívia Valnohová


HATHA JÓGA


Hatha jóga je pomalý systém jógy, ktorý harmonizuje a prečisťuje telo, urýchľuje jeho regeneráciu, ozdravuje celý pohybový aparát. Jógové pozície (ásany) sa prevádzajú v pomalšom tempe. Spájajú sa s dychom sa zosúladenie tela a mysle a udržiavanie rovnováhy na fyzickej ako aj psychickej úrovni. Hodina je vhodná aj pre začiatočníkov.

Lektor: Katka Lišková


ONLINE JÓGA


Online jóga je cvičenie jógy , ktoré prebieha cez aplikáciu ZOOM. Stačí sa zaregistrovať cez našu stránku . Podrobný postup nájdete v sekcii ONLINE JÓGA.

Online lekcie jógy , sú interaktívne na oboch stranách. Pokiaľ máte zapnutú kameru, lektor vás vidí, môže slovne naprávať ak robíte pri cvičení chybu, vďaka vám vidí akú obtiažnosť hodiny môže voliť … má to mnoho výhod . Ak sa ale necítite komfortne pri zapnutej kamere, tak si ju jednoducho vypnete . Vtedy vás nikto neuvidí a vy vidíte lektora a ostatných zúčastnených , ktorí si kamery nechali zapnuté . Výhodou online cvičenia je , že lekcie jógy sa môžu zúčastniť všetci , čo chcú :-).

Online jóga je pre všetkých nielen zo Slovenska ale nech ste kdekoľvek v zahraničí , či už pracovne alebo na dovolenke, môžete sa prihlásiť cez našu webovú stránku. Je pre tých, ktorí sa nestihnú presunúť do jógového centra, pre mamičky s deťmi, pre všetkých , ktorí majú radi pohodlie domova.

Pridajte sa k našej komunite “online jogínov” 🙂


Kurz powerjógy pre začiatočníkov


Kurz powerjógy pre začiatočníkov je určená pre tých, ktorí nemajú žiadnu skúsenosť s jógou , alebo pre tých, ktorí si chcú upevniť svoje poznatky z jógy. Na kurze sa naučíte správne technicky cvičiť základné pozície z jógy . Kurz je dvojmesačný a hodiny bývajú raz do týždňa. Na kurz sa prihlasuje vopred. Na hodine inštruktorka pracuje s uzavretou skupinou adeptov jógy . Hodiny na seba nadväzujú.
Lektor: Lucia Kunová


Powerjóga pre začiatočníkov


Powerjóga pre začiatočníkov je vhodná pre ľudí , ktorí sa s chcú zoznámiť s dynamickým štýlom jógy (dynamika neznamená rýchlosť) , alebo aj pre tých, ktorí už skúsenosti s jógou majú a svoje poznatky chcú upevňovať . Inštruktor vás počas hodiny bude sprevádzať základnými pozíciami jógy a pomaly ich prehlbovať , pričom bude rešpektovať vaše predispozície.

Lektori: Lucia Kunová, Michal Krištof


Powerjóga pre mierne pokročilých


Powerjóga pre mierne pokročilých je určená pre všetkých, ktorí už majú aspoň malú skúsenosť s jógou a chcú sa posúvať ďalej na svojej ceste jógy.
Lektor: Michal Krištof


PILATES


Pilates je systém cvičenia, ktorý pracuje s hlbokými svalmi, ktoré sú potrebné na udržanie stabilného tela – čiže našej chôdze, postoja, behania. Pilates nezaťažuje kĺby a pomocou správneho dýchania zabezpečí správne držanie tela. Jedným z najzaujímavejších aspektov je to, že ho môže robiť ktokoľvek a každý môže dosiahnuť úžasné výsledky. Vzhľadom na to, že pilates nie je skákajúce alebo stresujúce cvičenie pre telo, ponúka  ideálnu formu pohybu pre ľudí, ktorí sa kvôli bolesti kĺbov alebo svalovej slabosti vyhýbajú cvičeniu. Okrem všetkého pozitívneho prináša aj emocionálne zdravie. Hladké rovnomerné pohyby upokojujú myseľ i telo. Keď predlžujete a posilňujete svaly, zlepšujete svoj krvný obeh a napätie sa rozpúšťa. Každé cvičenie pilates prináša pocit pokoja a rovnováhy.

Lektor: ZUZANA SINGEROVÁ


CHILL YOGA


CHILL YOGA je plynulé prepojenie jógy a ayurvedy, kde sa komplexne zameriame na celé telo. Na hodine načerpáte vnútornú energiu, posilníte a zharmonizujete telo aj vašu myseľ .
Lektor: LUCIA BAKÓ KLEPANCOVÁ


STRONG CORE


STRONG CORE formou kruhového tréningu je cvičenie, pri ktorom tvarujete postavu, spaľujete kalórie ,  budujete silu a ušetríte pri tom veľa času. Týmto cvičením zlepšíte funkčnosť svalov, zvýšite koordináciu a ohybnosť tela. Kruhový tréning tiež pomáha budovať kardiovaskulárne zdravie.Pri rozcvičke telo zahrejeme dynamickým strečingom, ktorým zvýšime jeho mobilitu a pripravíme svaly na záťaž. Potom nasleduje samotný tréning zameraný na precvičenie svalových partií celého tela. Po tréningu nasleduje statický strečing, ktorý zvýši flexibilitu svalov, uvoľní napätie v svaloch a zlepší krvný obeh. Silový tréning v kombinácii so strečingom môže tiež zmierniť bolesť chrbta a pomôcť k správnemu držaniu tela.

Lektor: Zuzana Singerová


PRIPRAVUJEME

YIN TO YANG YOGA


Yin Yang Yoga – kombinácia medzi Vinyasou a Yin jógou. Pomalý tok – Vinyasová časť zahreje telo a učí študentov, ako spomaliť a skutočne sa dostať do práce s dychom a uzdravenia,do jógy so silnými a uzemňujúcimi pozíciami. V časti Yin študenti zvýšia cirkuláciu kĺbov a zvýšia flexibilitu: Yin Yoga sa zameriame na spojovacie tkanivá medzi svalmi, ako aj na fasciu tela, keď sa v pozíciach natiahneme a cvičenie v oblasti kostí a kĺbov pomáha regulovať tok energie v tele. Hodinu jógy ukončíme meditáciou.

Lektor: ALEXA SIMOES