Vytlačiť

Rozpis cvičení na aktuálny mesiac:

KURZ POWERJOGY

Kurz je určený pre všetkých, ktorí sa chcú naučiť základy powerjogy. Pracuje sa s uzavretou skupinou a hodiny na seba nadväzujú (kurz obsahuje 10 hodín, nahlasuje sa vopred).

POWERJOGA

Hodina je určená pre klientov, ktorí chcú ďalej rozvíjať svoje skúsenosti, získať alebo udržať si kondíciu.
Dynamika hodiny zostáva zachovaná (výdrže v pozíciach sa môžu predlžovať alebo cvičiť v rytme dychu).

HATHA YOGA

Hlavnou súčasťou sú ásany (pozície tela) prevádzané v pomalšom a kľudnom tempe, pranajama (ovládanie dychu) a meditácia (skľudnenie dychu).

MIXED YOGA

Hodina je určená pre všetkých ktorí chcú do svojho cvičenia zapojiť viac kreativity.

SLOW FLOW YOGA

Nechajte sa unášať plynulým prepojením pozícii v pomalšom tempe v rytme dychu.

BASIC 101

Súčasťou hodiny je plynulosť základných pozícií, v ktorých sa zachováva dlhšia výdrž.

CORE YOGA POSES

Hodina je určená pre všetkých, ktorí chcú posilniť a spevniť "nielen" centrum tela (Core). Pravidelným cvičením získate jeho silu a pevnosť.

YOGALATES

Súčasťou hodiny je cvičenie jogových pozícii zameraných na ohybnosť tela a koncentráciu mysle ako aj Pilatesové cvičenia zamerané na posilnenie a spevnenie tela.

MEDICAL YOGA

Hodina je zameraná na zmiernenie telesných problémov a prevencia proti nim.